happy 2016!

by - 21:33

Alweer een jaar voorbij. 2015 was heel bijzonder. 
Een heel intens jaar, een boek, veel nieuwe ervaringen, leuke ontmoetingen met heel veel prachtige mensenSoms ook een zucht en een traan, uzelf tegenkomen en zorgen aanpakken. Voor het eerst op TV. Voor het eerst in de krant. Voor het eerst tante geworden. Ik ben een tevreden mens en meer dan blij met mijn 2015.

Voor 2016 wil ik iedereen natuurlijk het allerbeste wensen. En vooral een happy 2016. Met veel vriendschap, steun als het wat moeilijker gaat, gezondheid, ook voor kinders en familie, niet te veel zorgen en vooral veel genieten van je geliefden en wat je zelf gemaakt hebt. En ik wil jullie oprecht bedanken om mij te volgen en de moeite te nemen mee te lezen en af en toe een reactie na te laten. Jullie weten niet half hoeveel energie ik er uit put!

Ik kijk al erg uit naar een nieuw blogjaar om te zien wat jullie maakten. Met veel oehs en ahs en "wat goed bedacht zeg"! Want het wordt vast weer prachtig, die maaksels van jullie! 

Mijn voornemens voor 2016? Misschien wat meer rust. Af en toe een boek lezen. Film kijken met mijn liefste vent, uitstapjes met mijn gezin. Nog eens een reisje misschien. Vrienden bezoeken die ik verwaarloosd heb. Iedereen laten weten hoe graag ik ze wel zie. En wat gezonder eten misschien. 

Hier een naaisel om de spits af te bijten op mijn eigen blog dit jaar. Een babyjasje voor mijn 4 maand jonge nichtje Fenne. Haar kerstcadeautje. Met een bonten kraagje en roze polkadot paspel en voering. Skattig he! 

Gelukkig nieuwjaar! 





stof: stockverkoop Fragile (met een knipoog naar Marleen)
patroon: babyjasje uit burda kids herfst/winter 2013



You May Also Like

15 reacties

  1. Beste wensen voor 2016, met héél veel creatieve momenten,... en nog zoveel meer,...!!!
    Fenne zal schitteren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar zo schattig! Ook voor jou een super 2016 met misschien een nieuw boek?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo schattig! Wist zelfs niet dat er mantelpatroontjes voor 4-maanderkes bestaan! Dat wordt een echte dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een knaller om te starten, daar straalt elke baby in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo prachtig, fan van de kleur en de combinatie met het roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat jasje is zo ontzettend ongelooflijk geweldig perfect! Daar zou ik mijn toekomstige baby's met de allergrootste liefde in transporteren, stijlvoller kan niet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. laat mij weten als het zover is he, dan weet ik wat gemaakt :)

      Verwijderen
  7. Ooooh! Deze had ik nog niet gezien! Superschattig! De combinatie met het wit en roze is zooo mooi! Ik ga hem pinnen!

    BeantwoordenVerwijderen