Stoffenwinkel Anzegem nog slechts 2 weken open!

by - 18:47

Dit wou ik toch even melden. De mevrouw van de stoffenwinkel in Anzegem waar al af en toe sprake van geweest is op enkele blogs, zal haar winkeltje nog tijdens de paasvakantie open houden op woensdag en zaterdag en dan is 't gedaan (zo heeft ze toch verteld vorige zaterdag, tenzij ze intussen anders zou beslist hebben). Voor wie dit nog niet weet: de stoffenwinkel ligt in de Kerkstraat in Anzegem, heeft nog een heleboel stoffen, alles is aan -70 % op prijzen die nog in belgische franken vermeld staan. En als je aan een gesloten deur staat moet je haar bellen op haar GSM en ze komt open doen (als 't op zaterdag of woensdag is tenminste). Een héél vriendelijke madam die u graag wat uitleg verschaft.

Ik heb mijn inkopen al gedaan zaterdag en ben héél tevreden (heb gemiddeld 3,5 euro per meter betaald voor heel mooie kantoentjes). Nu nog even een fotootje opzoeken..

You May Also Like

4 reacties

  1. Ik heb je zonet genomineerd voor de Liebster Award, ga even piepen op mijn blog!
    lilyenwoody.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He, wat een leuke blog heb jij! Ik ga zeker je vragen beantwoorden (als de kinders in hun nestje liggen ;)

      Verwijderen
    2. oh ja, en heel erg bedankt voor je nominatie! Super initiatief zeg!

      Verwijderen
  2. Ik nomineerde je voor de Liebster award! Gelieve mijn blog te bekijken. Groetjes Jess Cee!

    BeantwoordenVerwijderen