Tante wou graag een tas

by - 18:29

Mijn zus vroeg een tas. Voor haar documenten op het werk mee te nemen naar haar patiëntjes. Ze werk namelijk op de kinderoncologie in het UZ in Gent. Maar ik kon weer eens niet kiezen dus maakte ik er twee. En een kussen, voor in haar zetel. Met vliegtuigjes want haar vriend vliegt daar mee voor zijn werk. Ik gebruikte voor het eerst mijn overlock om het tasje met de vliegtuigjes helemaal in elkaar te zetten. Snel en proper, ik ben heel content met dat machine. Het stofje is van Kokka en kocht ik bij Habiba in Leuven. Een winkeltje dat zeker uw bezoek eens waard is! Leuke stoffen en zo mogelijk nog leuker speelgoed.

ik vind dat eigenlijk heel leuk, iets maken op vraag. Zolang ik zelf de stofjes mag kiezen en er geen tijdsdruk is natuurlijk :)










You May Also Like

5 reacties