de barbieschort voor hippe oma's

by - 20:09

Mijn moeder is een moeder die schorten draagt. Ik zou dat beter van haar overnemen. (ja, ik ben zo een type dat haar dochter op de vingers tikt (figuurlijk) als ze haar handen aan haar kleren afveegt maar zelf ook wel eens haar broek vuilmaakt bij gebrek aan een handdoek...foeifoei). 

Maar mijn moeder is dringend aan vervanging van haar schorten toe. En ik dacht "laat ik eens wat frivolers maken dan zo een recht geval". 

Op pinterest vond ik dit gratis patroon en was meteen verkocht. Eigenlijk vind ik het veel schoner dan het mijne (en lap, ik zie nu pas dat er plooitjes hadden moeten inzitten), maar ge moet zo een stof liggen hebben niewaar (en de handleiding afdrukken kan ook wel helpen :). En ik vond dat het in de keuken ook wel wat fleuriger mocht, mijn moeder staat wel met een kleurtje. En dus werd de schort in fuscia gemaakt. Met een strik erop. Nu nog mijn moeder strikken voor een foto. 

Morgen is het woensdag, omatijd, en wordt ze afgegeven. Heel benieuwd wat oma er morgen zal van vinden!



 gratis patroon: Style me pretty
stof: kringloopgeluk

You May Also Like

7 reacties