Nieuwjaarsfeestjes

by - 11:09

En we zijn weer gestart aan een nieuw jaar. Ik heb al een lijst naai ideetjes. Maar mijn zak met nog af te werken projectjes is nog groter, misschien moet ik daar eerst eens naar kijken. Ik mag van geluk spreken dat ik een tweede jongere dochter heb, die kan er misschien wel nog in.

Intussen is het hier op mijn blog betrekkelijk stil. Kerstfeest en een weekje logeren met vrienden in De Haan zijn daar onder andere de oorzaak van. Maar het was een fantastische kerstvakantie!

Binnenkort zet ik de (zelfgenaaide) kerstcadeau's wel eens online. 

Gisteren was het nieuwjaarsfeestje van Den Gestikten draad. Ik heb genoten van het gezelschap, teveel chips gegeten, nog een stukje verder gehaakt aan mijn dochters tapijtje en dit bijzondere cadeautje gekregen.



Ik wil jullie hierbij dan ook allemaal een super en creatief 2014 toewensen! Dat al (of toch zo veel mogelijk) jullie verwachtingen mogen waargemaakt worden, iedereen gezond mag blijven en zich gelukkig mag voelen.

You May Also Like

3 reacties

  1. Ook voor jou een happy 2014! En dat van die xl-lijst vol naaiprojecten: o zo herkenbaar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij krijgt dat hartje een ereplaats in de naaihoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou een gezond, gelukkig, vreugdevol en creatief 2014

    BeantwoordenVerwijderen