Juffencadeau's

by - 10:16

Intussen zitten we al een ferm eind in de vakantie, maar toch nog even een post over juffencadeau's. Mijn dochters hebben ook dit jaar weer fantastische juffen gehad. Mijn jongste dochter had de knutseljuf Charlotte. Voor haar hebben we een potje gelegd voor een boekenbon, samen met wat andere mama's. Iets naaien, dat kan ze namelijk supergoed zelf. Mijn oudste dochter zat bij juf Sabine. Een juf met tonnen energie en vrolijkheid en héél geliefd bij kindjes en ouders. Zij geeft les aan de "poezen" (2e kleuter) en de "bevers" (3e kleuter) (het zijn gemengde klasjes). Voor haar dus een vlaggenlijn met beverstof. Voor mijn zoon zijn juf Ann (zachtaardig en geduldig, ideaal voor mijn nogal actieve zoon) werd een omkeerbare boodschappentas gemaakt uit het boek "zo geknipt" van Sanne en Riet. Alle stoffen en toebehoren zijn van de Soldeur (Kortrijk). Bedankt lieve juffen!






Een beetje gekreukt.. 
Ik had beter éérst een foto genomen voor ik het uitprobeerde 
om het op te plooien maar helaas.. In de ochtendspits (raprap een foto voor we het afgeven) was strijken geen optie meer ;)
Heel tof patroontje trouwens, ga ik zeker nog gebruiken!





You May Also Like

1 reacties

  1. Zeer knap werk. Ik maakte de tas zelf ook eens voor een cadeautje. Inderdaad echt een fijn patroon. Nu enkel nog eens tijd vinden om er ook eentje voor mezelf te maken... :-)

    BeantwoordenVerwijderen