Fier als een pauw in pyjama, KCW #3

by - 22:32

En nog eentje van KCW. Van dag drie. Ik zei het al eerder, mijn oudste dochter heeft pyjama's nodig. Nog een pyjama dus. Het bovenstuk komt uit de Ottobre nr 3 2013, model nr 29, de broek is een overgetekende legging. Mijn dochter koos zelf voor de (bio) pauwenstof. Alle stof komt van bij de Soldeur. Het is mijn eerste echter Jersey projectje (buiten een paar leggings). Eigenlijk is het niet veel werk. Als je de handleiding goed leest (eugh..) en je weet dat je biezen op 80% van de opening moet rekenen. Het heeft mij twee en een half uur gekost het tshirtje in elkaar te steken waarvan anderhalf uur met mijn tornmesje ploeteren om de te lange bies er af te halen (het begon nogal te golven aan de hals). Maar nu past het! En ik ben weer eens geleerd van de handleiding goed te lezen ;)



You May Also Like

8 reacties

  1. Heel leuk! En dat van die handleidingen lezen... herkenbaar hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt,leuk stofje heeft je dochter gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh nee... tornen en tricot, miserie miserie. Toch een plezant resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schoon! Had het stofje onlangs ook nog in m'n handen bij de Soldeur. Ik wist toen alleen niet goed wat ik ermee moest gaan maken dan. Dit dus! Hele stijlvolle combinatie met die streepjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie stofjes heeft ze gekozen vind ik :) En natuurlijk door de mama ook perfect uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen