KCW #2 The golden dress

by - 18:55

Twee weekends terug was er de (voorlopig?) laatste stockverkoop bij De Soldeur in hun oude pand. Daar werden stofjes gescoord! Aan 1 euro per coupon kan je niet echt miskopen he. Hoogstens een te grote voorraad aanleggen (quilty..)


Er werd ook dit stofje uit gepikt, een staal van een gordijn. Een tikkeltje hipper dan de Von Trapps. Perfect voor het patroon van het kleedje "met het gat in de rug" uit het boek Remi en Cosette. Ik heb het gat wel wat kleiner gemaakt, ik vond het wat aan de ruime kant.

ik heb vandaag trouwens een prachtig gordijn gekocht in de kringloop van Beveren Leie. Voor de grote recykleerweek van Boomie. (waar ik al erg naar uit kijk!!)

Zou ik een beetje beschaamd moeten worden over de herkomst van sommige stof? Maar dat plakt er toch niet op he? Wat ben ik toch een gierige pin soms. Soms.








You May Also Like

12 reacties

  1. Mooi 'gordijn' ;-)! Dat staat er inderdaad niet op, dus zeker geen schande als je er zo'n mooi kleedje van kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek dat dit normaal gezien gordijnenstof is!!Heel mooi voor dit kleedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi ... Feestelijk jurkje , allemaal dankzij dat gordijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Totaal niet, is supermooi! Ik was ook graag langsgegaan, maar moest werken die dag :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel mooi, feestelijk jurkje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SCHITTEREND !!!
    Neen, geen schande, vele jaren terug had ik een enorm succes met een tafelkleed-linnen-rokje... ook nu niemand die het zal zien... neen, je bent geen gierige pin, maar een zeer creatieve mama !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Precies een stofje voor een of ander trouwfeest! Wat een gedacht om daar een gordijn uit te maken :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi! Ziet er zelfs echt chique uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg knap seg! En over (de herkomst van) het stofje niets dan lof!

    BeantwoordenVerwijderen