mijn dochters favoriet: het gele cirkelrokje

by - 20:53

Het blijft toch een grote hit, dat cirkelrokje. Zowel bij de dochter (houdt van zwieren) als bij de mama (houdt van "vooruitgang" en "zo gepiept").

Weetje: door dit rokjesmodel ben ik eigenlijk begonnen met kinderkledij naaien. Een leuke zondagnamiddag met Lut van ItisI. Bezoek zeker eens haar webwinkel, hele leuke skihelmcovers, fietshelmcovers en fietsvlagjes te bekomen voor een mooi prijsje én op maat. Misschien een cadeau ideetje voor de feestdagen?

I love circle skirts. She loves circle skirts. We all love circle skirts (sorry, just pollishing my English a bit). But we certainly do. Made a yellow one this weekend, finished the hem with yellow polka dot biais. Let's put the music on!





T shirt en gele stof zijn van de kringloop, de sjaal is van een stockverkoop van Morley. 


De rand heb ik met gele bolletjes biais afgewerkt.


Olé!

"allez, voor de foto mag je voor ene keer met schoenen op ons bed"
En dat heb ik maar een keer moeten zeggen se..

You May Also Like

10 reacties

  1. De afwerking met biais vind ik super!
    Mooie vondsten deed je in de kringloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap, hier ook steeds een succesrecept.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk fris en very girly ... Perfect dus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi setje! Rokjes moeten idd zwieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, dat zou hier ook wel in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet ik toch ook eens proberen! Heel leuk! En zo schoon afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. First time here :) Such a nice blog and beautiful clothes :). You're very good at sewing! Regards from Finland :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whauw! I suddenly feel sooo international :)
      Welcome, happy to have you here!

      Verwijderen