Leonie

by - 20:59

Ik heb een zwemdeal gemaakt. Met de mama van Leonie. In ruil voor vervoer van mijn dochter heb ik een zwemzak gemaakt voor haar dochter. Ik vind dit een zeer goeie deal, ik mag naaien én mijn dochter geraakt waar ze moet zijn. Hopelijk vindt mama het zelfde. Haar lievelingskleuren zijn paars en roze (zoals bij haast alle vijfjarigen, mijn dochter inclusief). Hartjes heb ik niet gevonden, hopelijk zijn huisjes ook goed. Er zit een zakje aan de achterkant onder het groene paspelleke om de zwemkaart in te steken. De binnenkant is paars gevoerd. Alle stof en toebehoren komen van bij den Soldeur. Het patroon komt uit mijn mouw.

I made a swimming deal. With Leonie's mom. In exchange for taking my daughter to her swimming lessons, I made a swimming bag for her daughter. I think this is a very nice deal. I get to sew ànd my daughter gets to her swimming lessons. Leonie's favourite colors (like most five year olds, including mine) are purple and pink. I didn't find the hearts fabric but I hope she likes houses as well. There's a small pouch under the green ribbon to put away entrance cards. I truly hope she'll like it.

En dit is wat ze in het pakketje zal vinden:








You May Also Like

3 reacties

  1. Keileuk en vrolijk zakje ! Dat huisjesstofje vind ik echt geweldig. Evenals de groene accenten, kortom de hele combi is top !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie zwemzak.Zal ze wel heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen