PATROONTESTERS GEZOCHT!

by - 06:32



En hoera, het is zover! Er is een tweede op komst! Ik heb al drie kinderen, het gaat dus over een tweede boek. Na het boek "200 jurken" wordt het een boek over shirts deze keer. Bloesjes, topjes, you name it! Druk in de weer met het schrijven en te verkrijgen rond kerst.

Maar eerst moeten de patronen nog getest worden natuurlijk. Zin om mee te doen?

Er zijn twee opties:
Optie 1
je stelt je kandidaat om op 20 augustus naar onze gezellige test dag in Kortrijk te komen.
Deze gaat door in de workshop ruimte van Maaike van Studio Stitch en start om 10u. (broodjes over de middag en drinken zijn inbegrepen). Je kan je eigen naaimachine mee brengen of je kan een naaimachine van Studio Stitch gebruiken. Je kan zelf je stof meebrengen (ik laat op voorhand weten hoeveel) of je kan stof aankopen in de winkel van Studio Stitch. Strijkijzers en overlocks zijn voorhanden. Patroonpapier en basis naaigerei breng je zelf mee.

Optie 2
Woon je wat te ver of ben je niet vrij op 20 augustus dan kan je ook thuis testen. Rond 20 augustus krijg je het patroon thuis toegestuurd. Je maakt je kledingstuk en geeft je bemerkingen en wat foto's door ten laatste tegen zondagavond 28 augustus.

Wat moet je doen
Laat voor zaterdag 13 augustus een reactie na onderaan met de vermelding "kortrijk" of "thuis" , je naai ervaring (beginner of gevorderd) en je borstomtrek (of maat volgens de tabel in het boek "200 jurken". Zet je je maat liever niet online, dan kan je ook een mailtje sturen naar sewbidoo@gmail.com met je borstomtrek.) Zo ben ik zeker dat ik voldoende verschillende maten en ervaringen heb. 

Op zondag 14 augustus zal de lijst met testers hier online staan. Als ik je mail adres heb stuur ik je ook een mailtje.

Alle testers worden natuurlijk eervol vermeld in het boek en uitgenodigd voor de booklaunch in december. En je kan bijkomend ook je gratis exemplaar van het boek in de wacht slepen, ik mag er drie uitdelen! Dus hopelijk hoor ik je gauw!

groetjes

Evelien


You May Also Like

209 reacties

  1. Ik zou wel graag mee willen testen.
    Borstomtrek van 88 cm. En maat van boven 36/38
    Ik zou graag thuis willen testen.
    Ik ben gevorderd naaister.
    Mijn email adres is annetlugtenburg@gmail.com
    Ik hoor het graag.

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou ook graag mee willen doen!!!! Ik ben 13 en naai ong.2jaar ik ben een gevprderde naaister graag thuis testen Emailadres:simone-visser@hotmail.nl
      Borstomtrek:80

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!
    Natuurlijk wil ik graag een patroon testen.
    Ik heb net het 1e jaar damesmode aan Syntra beëindigd. Daar hebben we een rok, broek en een kleedje (allemaal op maat) gemaakt.
    Ik kan niet tot in Kortrijk komen. Ik ben namelijk van Hasselt en beschik niet over een auto.
    Mijn borstomtrek is:+/-88 cm
    je mag me altijd mailen naar laviederose@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig nieuws zo een tweede boekenkind. Natuurlijk wil ik graag mee komen testen en dat mag gerust in Kortrijk zijn. Mijn borstomtrek is 90 cm en ik heb toch wel enkele jaren naaiervaring dus ik zou mezelf niet echt een beginner noemen. Mijn e-mailadres: metimebyseija@gmail.com. Ik ben al reuze nieuwsgierig naar het eindresultaat. Veel succes nog met de laatste loodjes en misschien tot op 20 augustus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh! Wat spannend weer, super veel succes gewenst!
    Ik zou graag willen testen, maar 20 augustus is helaas bezet...
    Moest je nog een thuistester nodig hebben, mijn borstomtrek is net geen 88cm en I <3 topjes, hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Evelyne, toeval, na 10 dagen off line kon ik het niet laten. .. ik wil wel graag het clubje in Kortrijk komen vergezellen! Hier nu even geen meetlint, maar bovenaan heb ik maat 38! Denk dat ik al wat ervaren ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee! Mijn eigen borstomtrek is 92cm, maar ik heb ook nog een blouse op de naaiplanning staan voor een vriendin met borstomtrek 106 (en verder eigenlijk een kleine maat 40, wat het voor haar erg moeilijk maakt om geschikte blouses te vinden die niet 'openstaan') Dus in die maat kan ik ook testen!
    Ik test het liefst thuis.
    Ik heb al redelijk wat naaiervaring, al is dat meestal niet voor mezelf ;-) (laatste creaties op mijn instagram)
    mailadres: berbeluyckx@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh super.... Ik zou graag mee willen doen... Wel graag thuis...
    Mijn borstomtrek is 92... Ik ben coupeuse, in opleiding modevaktekenen.... Dus ervaring genoeg...
    Email allset. Apestaart upcmail.nl
    Mijn blog www.allsetblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat vind ik nu eens fantastisch nieuws , ik weet alvast wat er met stip op mijn verlanglijstje komt.

    Ik heb net de module jurken en bloezen afgerond,ben een gemiddelde naaister
    Mijn borstomtrek is 96 .Je mag mij zeker vragen om van thuis uit te testen.Nog veel plezier met je 2de boekenkindje .Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, jij bezige bij! Ik stel me graag kandidaat om thuis te testen, ik naai intussen 9 jaar dus kan er wel al mee weg. Borstomtrek is 92 cm. Evt ook info te vinden op www.biebiezonder.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof! Ik wil graag thuis testen, want ik ben nog net op reis de 20ste. Ik ben een gevorderde beginner ;-) Ik naai al 5 jaar en trek goed mijn plan met gekochte patronen (Pdf en boeken). Mijn borstomtrek is 81cm. Groetjes!

    Http://tussensoepenpatatten.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super om te lezen! Ik ben zeker dat het weer een schot in de roos zal zijn ;) Voor de testdag zelf ben ik helaas al bezet, maar ik heb tijd om thuis te testen ;) Mijn borstomtrek is 85 (net zoals mijn geboortejaar hihi). Is het ambitieus om jezelf tot de gevorderden-categorie te benoemen? Je mag dat zelf beoordelen van mij ;) -> http://bellevi-handmade.blogspot.be -> evidemey@hotmail.com
    Veel groetjes en succes met dit nieuw avontuur

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik zou graag thuis willen testen, heb borstomtrek 101 cm is een maatje 38 dus. Ik ben een beginnend/iets ervarener dan beginner naaister. Mijn email is maureenvanderstraeten@gmail.com
    groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Graag zou ik thuis een patroon testen. Mijn borstomtrek is 93 cm en heb maat L/XL.
    Mijn email adres is Amanda.sniekers@gmail.com.
    Ik ben een beginnend naaister, maar heb een moeder die ervaren is ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee! Spijtig genoeg kan ik er niet bij zijn op 20/8 maar ik kan het thuis testen :) mijn borstomtrek is 87 cm en heb confectiemaat 38. Ik zou mezelf semi-gevorderd noemen ;)
    Mijn email is ann.se@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo ik zou graag thuis testen, ik draag XL
    indien kindermaten heb 7 kinderen waaronder 5 meisjes,
    2 van de meisjes zitten in XS /S en S/M al.

    mail is vandesteene_@msn.com
    ben gewoon van patronen te testen , meestal USA, en start in september met 4 de jaar naailes op ISBO volwassen onderwijs. heb al basis, rok/patalon, blouse/jurk gehad en nu vrije tijd.

    mvg kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kortrijk, gevorderd en 88 cm.
    Echt een top idee, ik ben afkomstig uit Kortrijk dus mijn familie zou blij zijn met mijn extra bezoekje aan de streek.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hmmm, Kortrijk is lekker dichtbij, maar die dag ook een verjaardagsfeestje in de namiddag, dus hangt beetje af tot hoe laat het is.
    Anders thuis ook graag.
    Borstomtrek : 99cm -
    Emailadres : kreatita@gmail.com

    Ervaring, ben geen beginner meer, maar ook geen expert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kortrijk :) Zo super dat ik zo dicht bij huis (is zelfs op fietsafstand) dat ik dit zou kunnen volgen. Ik wilde van augustus een nieuwe naaistart maken. Heb toch al enige naai-ervaring en wil met veel plezier mee testen.
    Borstomtrek is 92cm en mijn e-mailadres is maika.logie@telenet.be.

    Extra motivatie: de vriend zegt dat ik me moet inschrijven :) :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik doe graag mee (van thuis uit) en wil wel testen voor onze dochter (maat 164 (volwassen 30 -32) en voor mezelf maat 40 - 42. Ik naai al verschillende jaren voor mezelf en voor dochter kleding, en heb al verschillende patronen getest. anjawouters@edpnet.be blog:stokstaartjedoethetzo.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik besliste vorige week tijdens mijn vakantie om vanaf nu iets meer aan mezelf te denken. Dit wil zeggen: mijn blog updaten, iets meer naaien, mijn stoffenvoorraad een beetje doen slinken, en ook eens iets voor mezelf naaien, want dat durfde ik tot nu toe nog niet. Gewoon omdat ik niet de ideale maten heb, en omdat ik heel erg twijfel als het op mezelf aankomt. Dus dit is misschien de spreekwoordelijke sjot onder mijn kont. Kortrijk is jammer genoeg iets te ver van huis, maar ik wil gerust thuis een patroon testen. Mijn borstomtrek is 104cm. Mailen kan op naadjesendraadjes@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een fantastisch nieuws! Ik wil graag testen en kan met mijn naaimachine naar Kortrijk komen. Mijn borstomtrek is 106, confectiemaat 44. Ik naai al een paar jaren, met wisselend succes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. THUIS (wegens Kortrijk 15km uit de richting ;-)
    borstomtrek 110cm
    gemiddeld naainiveau, ik werk nog steeds op mijn naaimachine die ik vr mijn 21ste verjaardag (ondertussen toch al 26j geleden) gekregen heb.

    Ik kijk er al naar uit om een t-shirtje/bloesje te testen want met grotere boezem (en smalle taille en rug) is dit niet altijd zo makkelijk te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ok emailadres vergeten :-)
      tinneke.theunissen@hotmail.com

      Verwijderen
  24. Wat een leuk nieuws! Ik wil zeker ook de patronen testen, jammer genoeg kan ik niet in Kortrijk geraken op 20 augustus. Mijn borstomtrek is 79 cm, bovenmaat 34. Mijn emailadres: Eldevu@hotmail.com. Ik heb al een beetje ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. graag zou ik thuis testen, confectiemaat 46/48/xl afhankelijk van het merk. borstomtrek 110cm. vrij ervaren, vooral kinderkledij

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wil wel graag testen thuis ik ben een beginner en mijn maten zijn
    Borst 98cm
    Taille 81cm
    Meestal zit ik rond maat 38
    Groet ilse veen
    Mijn email is ilse0909@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wil heel graag komen testen in Kortrijk
    gevorderd.
    Borstomtrek 85
    Bovenmaat 40

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi. Ik wil graag meedoen. Een goed patroon van een bovenstuk is nooit weg. Volgens de maattabel van 200 jurken zit ik tussen een maat 48 en 50 in.
    Ik denk dat ik mezelf wel gevorderde kan noemen
    Jammer genoeg ben ik de 20 ste niet vrij.
    Groetjes
    Liesbet Costermans(Essen)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Kleurrijke vogel1 augustus 2016 om 14:42

    Zooooo leukje dat er een nieuw boek uitkomt. En dan nog wel met bloesjes en topjes, love it! Ik heb al enkele jaren ervaring,altijd klaar voor een leuke uitdaging zeker als het met naaien te maken heeft. Daarom stel ik me graag kandidaat als tester. Kortrijk is wat ver maar test het graag thuis uit. Mijn borstomtrek 79cm, maat xs-s.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Aaaaargh frustrerend ... We zijn op reis dan! *checkt even de annulatieverzekering* 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh ja, ik wil graag testen ... én ik ben nog vrij op 20 augustus en Kortrijk is niet zo heel erg ver ! En mijn borstomtrek ;-) ... 92 cm ongeveer.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh ja, ik wil graag testen ... én ik ben nog vrij op 20 augustus en Kortrijk is niet zo heel erg ver ! En mijn borstomtrek ;-) ... 92 cm ongeveer.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk, graag zou ik voor je testen :)
    Thuis, helaas zit ik niet in de buurt.
    Mijn maat is 38, borstomtrek 89 cm.
    Ik zit tussen beginner en gevorderd in ;) .
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk dat er eindelijk een boek met bovenstukken aankomt. Daar kijk ik nu dus echt naar uit. Ik zou heel graag helpen testen. Jammer genoeg kan ik er op 20 augustus niet bij zijn. Dus indien mogelijk test ik dan thuis.
    Mijn borstomtrek is 110.
    Mijn naainiveau hangt ergens tussen gemiddeld en gevorderd. (Ik heb een blog: mamasasewing.blogspot.be waar een deel van mijn creaties te zien zijn)
    mijn e-mailadres: mamasasewing@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoihoi,

    ik zou supergraag testen, ik kan naar kortrijk komen op 20 augustus, maar ik kan ook thuis testen. Maakt niet zoveel uit. (Woon in Deinze)
    ik naai al een tijdje, maar vooral kinderkleding. Maar ik heb nog niet zoveel ervaring voor kledij voor volwassenen, ik maakte wel al wat dingen voor mezelf!

    Mijn maten zijn:

    borst 96 cm
    taille 85cm

    groetjes en misschien tot gauw

    Anaïs

    anais.vandenholen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Thuis(tester)... Vakantie zit er namelijk al op! 😢 Borstontsteking 102cm! Meer dan royaal voorzien dus! 🙈 Je kan me wel bij de gevorderde plaatsen! Omdat het niet altijd makkelijk is om voor een rondborstige leuke tops, blouse, ... te vinden, stel ik me graag kandidaat! Hopelijk tot snel! Een blog heb ik niet maar je kan wel effe op mijn instagram kijken onder Charline Bruylandt! Hopelijk tot snel! 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Woehoe! Daar kijk ik naar uit se! Een boek vol topjes en bloesjes!
    Ik stel mij ook graag kandidaat om te testen. Ik stuur een mailtje!
    Liefs,
    Auntie B. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ooow wat leuk! Helaas heb ik de 20e een verjaardag maar ik zou wel thuis kunnen testen. Mijn borstomvang is 83 (maat 36 normaal). Ik zou mezelf een ervaren beginner noemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ooow wat leuk! Helaas heb ik de 20e een verjaardag maar ik zou wel thuis kunnen testen. Mijn borstomvang is 83 (maat 36 normaal). Ik zou mezelf een ervaren beginner noemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik vind het een eer en een uitdaging mocht ik mee mogen uittesten... ben zelf hobbynaaister en zit ergens tussen beginnend en gevorderd in ... ik wil graag bijleren op deze manier . Ik kan helaas niet tot in Kortrijk geraken en wil daarom graag thuis testen ... Mijn borstomtrek is 101 cm...kledingmaat 42/44 ( al weet ik niet hoe de matentabel in jouw boek precies valt ) . Je mag me altijd mailen op tina_hazes@hotmail.com als je nog bijkomende info wil.

    Groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh verdorie wij zijn net op vakantie die week 🙁

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh verdorie wij zijn net op vakantie die week 🙁

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh, bij dit project wil ik wel meewerken! Ik ben een gevorderd naaister met knoopsgatenstress, wil graag thuis werken en draag maatje 36.
    Groet,
    Sepia
    2sepiadesign@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik kan niet naar Kortrijk komen, maar zou heel graag testen. Hier is de 200jurken boek een succes. Ik heb wat ervaring met naald en draad, maar noem me zeker niet gevorderd 😊

    Borstomtrek = 98cm

    miekekog@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik zou heel graag THUIS testen.
    Mijn borstomtrek ik 80 cm (normaal maat 34/36).
    Ik ben geen beginner, maar ook geen gevorderde naaister :)
    Mijn email suzy.van.nauw@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik wil ook wel een tester zijn, maar kan ook helaas niet naar Kortrijk komen. Dus thuis.
    Borstomtrek = 113cm
    Ben geen beginner meer, noch zou ik mezelf gevorderd noemen. Eerder er iets tussening
    ann__segers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik wil ook wel graag meedoen! Mijn borstomtrek is 106 cm, ik draag gewoonlijk maat 44 (xl) van tops. Het liefste van thuis uit, ik woon op 150 km van Kortrijk, maar als het moet kan ik me ook wel verplaatsen hoor. lientjeg@hotmail.com Enne, proficiat alvast met je tweede boekenkind op komst!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi hoi,
    Wat een spannend moment hihi
    Bij deze zou ik me op willen geven mits de maten geschikt zijn.
    Borstomvang is 102
    Taille is 79
    Heupen is 94
    En ik ben een beginner heb al wel wat jurkjes en shirtjes gemaakt.
    Email is bennito1@live.nl

    Groetjes Dorina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeten te vermelden dat ik woonachtig ben in NL en graag thuis zou willen testen.

      Verwijderen
    2. Vergeten te vermelden dat ik woonachtig ben in NL en graag thuis zou willen testen.

      Verwijderen
  49. Oh wat leuk! Ik wilde net opzoek gaan naar leuke patronen voor topjes/bloesjes/truitjes voor mezelf en mijn vriend. Ik zou graag willen testen thuis. Ik stuur even een mailtje met gegevens. Ben erg benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oooh... Dat boek van 200 jurken vind ik absoluut een topper! Dus ik zou heel graag mee testen. Mijn maat in het boek schommelt rond 44. Mijn borstomtrek is 107cm. Ik ben zeker meer als beginner. Ik naai al zo'n 8 jaar, maar gevorderd vind ik weer wat overdreven (Ik zou eerder zeggen dat ik zeker goed mijn plan kan trekken). Jammer genoeg heb ik 20 augustus al iets ander gepland en bovendien is Kortrijk voor mij ook wat ver weg, dus thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo Evelien,
    Leuk, ik wil graag thuis een patroon uittesten, mijn borstomtrek is 101 cm .
    Ik ben een gevorderde naaister.
    lhiver67@hotmail.com
    Groetjes mery liebregts

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo Evelien,
    Leuk, ik wil graag thuis een patroon uittesten, mijn borstomtrek is 101 cm .
    Ik ben een gevorderde naaister.
    lhiver67@hotmail.com
    Groetjes mery liebregts

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik zou heel graag mee willen testen.
    Borstomtrek van 85,5 cm.
    Taille omtrek van 75 cm
    Ik zou graag thuis willen testen.
    Ik ben een beginnend naaister.
    Ik doe het nu allemaal nog zelf in september ga ik op les.

    Mijn email adres is
    natje-west@hotmail.com

    Spannend.. ik ga duimen.

    Groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gezien ik die dag al plannen heb wil ik graag thuis testen.
    Mijn BO is 87, confectiemaat 36.
    Ik denk dat ik tegen gevorderd aan zit. Heb al heel wat ervaring met katoen en tricot en zou dit zeker mee willen uittesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. wat leuk zeg!!!
    Ik ben Pascale en wil heel graag patroon thuis uittesten gezien verlof op 20 augustus. Ik ben beginnende naaister maar heb aan mijn mama (doorwinterde naaister) wel veel hulp.
    Groetjes, Pascale
    Borstomtrek is 105cm

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Met veel plezier "thuis", ik ben gevorderd en heb een BO van 96 cm. griet.derde@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Jammer, ik werk die week met de late en dan naai ik praktisch niet... Misschien een volgende keer?

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Super! Ik ben al lang op zoek naar leuke patronen voor blouses en tops voor mezelf. Ik test dan ook graag mee! Kortrijk wordt waarschijnlijk wat moeilijk, maar thuis maak ik graag tijd vrij! Mijn borstomtrek is 100 cm en ik naai al een aantal jaren. Leentjepolspoel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik ben ook heel enthousiast om je verder te helpen met je boek ;-))! Ik heb maat 91, heb een kleine boezem en vind het niet altijd evident om mooi aanpassende bovenstukken te vinden. Ben dus wel benieuwd naar je plannen. Ik vind mezelf een beginner omdat ik nog ontzettend veel te leren heb (naai nu anderhalf jaar) maar ben het hele prille stadium wel ontgroeid. Je kan ook altijd eens kijken op onze blog: naaisgerief.blogspot.com. Ik ben NaaisgeriefTinneV ;-). Ik test thuis, Kortrijk is voor mij de "andere kant van het land". groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik ben ook heel enthousiast om je verder te helpen met je boek ;-))! Ik heb maat 91, heb een kleine boezem en vind het niet altijd evident om mooi aanpassende bovenstukken te vinden. Ben dus wel benieuwd naar je plannen. Ik vind mezelf een beginner omdat ik nog ontzettend veel te leren heb (naai nu anderhalf jaar) maar ben het hele prille stadium wel ontgroeid. Je kan ook altijd eens kijken op onze blog: naaisgerief.blogspot.com. Ik ben NaaisgeriefTinneV ;-). Ik test thuis, Kortrijk is voor mij de "andere kant van het land". groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Eindelijk een boek met topjes!! Ik wil graag thuis testen. Borstomtrek is 95 cm.
    Ik heb vooral ervaring in het kinderkleding. Dus enthousiast om iets voor mezelf te maken!
    madebymamanicky.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  62. mijn mailadres: nickywellemans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hallo,
    Het zou super zijn als ik een patroontje zou mogen testen.
    Ik heb 2 jaar avondonderwijs naaien achter de rug (basis naaien en broek/rok).
    Regelmatig maak ik dingen voor mijn 2 kids maar zou ook graag eens wat meer voor mezelf maken.
    Borstomtrek is 96cm.
    Hopelijk binnenkort goed nieuws ;-)
    Groetjes,
    Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik zou graag thuis testen, borstomvang is 94 cm. Ik ben een intermediate naaister denk ik. Vind het altijd moeilijk om te zeggen.

    Yvettemusscher@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ook in zou graag thuis testen, Kortrijk is niet bij de deur en ik heb helaas geen vervoer, moest er iemand uit de regio Tienen/leuven naar Kortrijk gaan, dan ga ik wel graag mee.
    Maat XS
    Borstomtrek : 80cm
    Taille :75 cm
    Gemiddelde ervaring tot vrij veel ervaring. Vooral met rekbare stoffen, ik maak al een jaar of drie bijna de hele collectie voor mijn 4 jarig zoontje en mijn 6 jarig dochtertje en uiteraard af en toe iets voor mezelf ;)
    Liesbuisset@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ja ik wil heel heel heel graag testen. Ben een grote fan van het boek 200 jurken. Ik heb maat 40 en zou graag thuis willen testen. Ik naar nu 1,5 jaar. O het lijkt me zo leuk om dit te mogen doen.
    Groeten,
    Lotte Schols
    Lotte_schols @ hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Als het tweede boek net zo goed wordt als het eerste, ben ik al fan. Ik gebruik je boek heel veel in mijn naaicursussen. Ik ben een gevorderde naaister (al 35 jaar ervaring). De pasmaat van jouw patronen is perfect (ook indien aangepast aan het figuur). Ik test graag mee voor de tops van thuis uit. Ik kan niet op 20/8. Borstomtrek is 95.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hey
    Ik ben al grote fan van je boek 200 jurken. Wat leuk een boek vol bloesjes en shirts. Ik zou graag thuis het patroontje testen. Mijn borstomtrek is 98 cm. Door mijn zwaardere boezem, maak ik graag mijn eigen bloesjes.
    Ik start aan mijn derde jaar avondschool kledij en maak geregeld kledij voor mezelf.
    Mijn e-mail is: evelyngheldof@gmail.com
    Hopelijk tot snel!
    Groetjes
    Een enthousiaste naaister

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik zou ook wel willen testen. Ik volg ondertussen 2 jaar naailes in avondschool. Mijn borstomtrek is 91 cm. Zou dit graag thuis doen, want is een beetje ver en kan ook niet komen wegens verjaardagsfeest van mijn dochtertje.

    Groetjes,
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Thuis, gevorderd, borstomtrek 110 cm. Ik ben benieuwd! (email an.staute@pandora.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Goed passende bovenstukken zijn moeilijk te vinden! Ik doe graag mee. Borstomtrek is 90 cm. Kom uit NL, dus zou graag thuis testen. Ben een gevorderde naaister. Mijn mailadres is bakker_ja@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hallo, hier nog een kandidaat als tester, gelukkig is er internet op reis :) Ik ben een beginnende naaister, heb er net 1 jaar avondschool opzitten (basis naaien) en maakte deze vakantie ook enkele dingen op mezelf, waaronder de eerste werkjes met sweater (aster trui) en tricot t-shirt (mochten we in de les nog niet mee werken). In dit opzicht kan ik je helpen zodat je weet hoe duidelijk je werk beschrijving is, want daarin ben ik echt nog een leek ;) Mijn borstomtrek kan ik even niet nameten, maar heb een XS als maat en BH maat is 75C. Mijn email:lize_ryckebosch@hotmail.com en ik probeer graag je patroontje(s) thuis uit. De vakantie is dan nog niet ten einde, mijn man moet werken, dus ik heb tijd zat!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Leuk, uit je eerste boek heb ik mijn eerste volwassen kleed gemaakt en kijk al uit naar je tweede boek. Zou wel graag tester thuis zijn. Heb borstmaat 90, en maat 38. Heb nooit lessen gevolgd maar leer al 4 jaar al doende en dankzij goed uitgeschreven patronen waardoor ik nu wel vrij veel kan. Mijn e-mailadres is: rebeccadelahaut@hotmail.vol
    Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik zou heel graag thuis willen testen... maat 54.. Ik naai al een jaar of 4 kleding maar nooit echt les gehad wel eens wat uitleg van een andere naaister.. dus tja ben ik gevorderd? Vooral autodidact haha
    Gr Femke
    (Femke@ollandcity.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik test graag thuis. Borstomtrek is 90 cm ;-)
    Ik ben (denk ik) gevorderde.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoeraa! Gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee. THUIS
    de omtrek is 109.
    Mmm best veel, maar ik ben aan het afvallen ��( toch maar ff erbij zeggen)
    Ik heb een aantal dingen genaaid dus ik zit tussen beginner en gevorderde in.
    Ik ben reuze benieuwd! Mocht ik een gelukkige zijn, kan je me contacteren via mail:zijlstra_hiltje@hotmail.com

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik wil héél graag meetesten, ik stuur je een mail ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Een opvolger van een boek dat hier al bijna versleten is?? Ja graag wil ik mee testen!! Ik naai in september een jaartje en probeer regelmatig achter de machine te kruipen met eender welke moeilijkheidsgraad van patroon. Een beginner ben ik dus zeker niet, maar een gevorderde zou ik mijzelf ook helemaal niet noemen. In september start ik met een vier-jarige naaiopleiding...
    Omtrek 91 cm, maat 40.
    Aangezien ik op 20 augustus niet vrij ben, maar die week wel het huis voor mij alleen heb, zou ik graag THUIS testen.
    mikkedeboes@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aangezien er voornamelijk thuistesters zich opgeven, zou ik eventueel wel na mijn werk, in de (late) namiddag, nog richting Kortrijk kunnen komen.

      Verwijderen
  79. Oja, ik wil graag in Kortrijk komen testen.
    Ik kan toch al een potje naaien alhoewel ik nog elke dag bijleer!!
    Ik ben goed gebouwd en mijn borstomtrek is 109 cm, dus een XL
    emailadres: parmentier.sofie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Thuis. Maat XL. Ginettemellema@hotmail.com. beginner qua volwassen kleding. Omtrek kan ik nu niet opmeten , ben op vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Graag test ik thuis.
    Ben een gevorderd naaister met borstomtrek van 103 cm.
    icortvriendt@zeelandnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wim dat nu net lukken dat 20 augustus recht in mijn welverdiend verlof valt, tijd om naar Kortrijk te komen moest ik één van de gelukkigen zijn! Lijkt mij een zeer fijne dag. Heb ondertussen wel al redelijk wat zelf-leer-ervaring in kleren maken.
    Mijn borstomtrek is 103 cm en mijn email adres is nathaliebijl@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wim dat nu net lukken dat 20 augustus recht in mijn welverdiend verlof valt, tijd om naar Kortrijk te komen moest ik één van de gelukkigen zijn! Lijkt mij een zeer fijne dag. Heb ondertussen wel al redelijk wat zelf-leer-ervaring in kleren maken.
    Mijn borstomtrek is 103 cm en mijn email adres is nathaliebijl@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Heel graag! Ik geraak dan wel niet in Kortrijk maar maak het graag thuis. Ik naai nu +/- een jaar dus ik beschouw mij nog wel als een beginner. Borstomtrek 87cm, email anne_so23@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hoihoi
    Ik zou ook graag testen. Ik ben een medium naaister ;-) Mijn maat is 94 a 95. Ik zou graag thuis naaien maar moest je niet genoeg mensen vinden wil ik ook wel tot in kortrijk komen maar ik woon in Limburg dus ;-)
    Veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hallo,
    Na het kleedjes boek wil ik ook wel testen! Wanneer ik het aan heb krijg ik altijd positieve reacties! Ik kan komen naar Kortrijk om te testen. Nu op vakantie en geen lintmeter bij. Ik kom dat er dan nog bij zetten.
    Mijn mailadres is fiendebeurme@gmail.com.
    Al wat ervaring. ( volg al 7 jaar les ook bij Kathleen) Gr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelfs op reis heb ik altijd een meetlint mee!
      Ik probeer hier thuis een beginner te overtuigen om dat testen ook eens te proberen!

      Verwijderen
  87. Hey,
    Ik stel mij ook kandidaat. Ik kan langskomen naar de studio van Maaike op 20/8.
    Ik noem mezelf gemiddeld qua niveau, ik maakte toch al 3 jurken, waaronder de June dress en wat jurken en truien voor de kids :-)
    Borstomtrek 103 cm, maat 40/42
    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hoi,
    Het lijkt me heel leuk om mee te doen als kandidaat! Ik kan niet langskomen vanwege de afstand. Ik ben een beginnend naaister met een borstomvang van 88 cm (maat 34-36).
    Groetjes, Geanne
    ennaeg@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi! Ik ben Saar en ik test graag patronen! Meestal pdf-patronen voor Indie-designers. Ik weet niet tot welke maat de shirts zullen gaan maar als je iemand nodig hebt met een borstomtrek van 130 cm, hier ben ik! Ik zou graag thuis testen. Ik durf mezelf in de categorie gevorderd te zetten, als je graag wat van m'n werk ziet: www.facebook.com/mamaschaartje.
    Groetjes
    Saar

    BeantwoordenVerwijderen
  90. De jurken die ik maakte uit '200 jurken' zaten als gegoten, dus ik wil zeker testen.
    Mijn maten: BO 96, TO 79, HO 109 --> ongeveer maat 42 in het boek
    Mijn niveau: twee jaar ervaring, waarvan het laatste jaar aan cvo (jurken en blouses)

    Mijn moeder wil ook graag meehelpen.
    Haar maten: BO 112, TO 93 en HO 109.
    Haar niveau: gevorderd

    We kunnen beiden naar Kortrijk komen.
    E-mailadres: stekelbeesje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Oeps, m'n emailadres vergeten te vermelden 😉
    Saar.mertens@gmail.com
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Waw! Ja, ik test graag mee. Thuis, want de afstand is wat groot, met een borstomtrek van 89 cm en ik ben een gemiddelde beginner. Groetjes, Lisan

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Leuk nieuws! Ik wil graag thuis testen aangezien ik 20 augustus moet werken.
    Mijn borstomtrek is 93cm en ik ben een gevorderde naaister.Mijn e-mail is lynn_lambrechts@hotmail.com

    Groetjes Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  94. oh wat spannend! als je nog iemand zoekt m te testen ? mijn maat zit meestal tussen de 46 en de 48 in borstomtrek is 108cm en mocht je kleine maatjes zoeken , mijn dochter heeft een 32 ;-) graag zou ik thuis testen en mijn email is nicoleheuten@hotmail.com veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hier borstomtrek 103cm (maat42/44) en als-niet-zo-slanke-den is het toch altijd een uitdaging om leuke/flatterende patronen te vinden. Ik ben dus zeer graag kandidaat thuistester (afstand een beetje groot).
    Begin in september aan mijn 8e (of al 9e?) jaar CVO-avondschool, dus toch al wel wat ervaring.
    Hoop dat ik erbij ben!
    Groetjes,
    Eva
    loeckx.eva@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Hier wel ik graag aan meedoen! Ik had me net voorgenomen om eens iets voor mezelf te naaien...
    Mijn borstomtrek is 93 cm.
    Ik ben geen beginnend naaister meer, maar naai vooral voor mijn 2 zonen. Op gebied van naaien voor mezelf ben ik zeker nog geen expert.
    Graag test ik het patroon van thuis uit.
    Mijn e-mailadres is jokenijsmans@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Thuis, BO 106cm. Ik woon wat te ver af om naar kortrijk af te zakken. Ik ben een gevorderde naaister en heb al meerdere kinderpatroontjes getest voor sofilantjes. Ik duim dat ik erbij ben. Mailadres is caroliensmeyers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Eerst en vooral gefeliciteerd met het tweede boek. Ik wil graag testen maar van thuis uit want ik woon in het verte Limburg. Mijn borstomtrek is 99cm. Mijn mailadres : elsdeveuster@hotmail.com.
    Lieve groetjes, bedankt voor deze kans
    CreativEls
    Www.koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wil graag meedoen !!!
    Wel thuis, want van Sint-Truiden.....
    Gevorderde naaister - eigen kleding en verstelwerk - ook borduurwerk
    Bovenwijdte 95 cm - maat 42 - 44
    nicolaikris@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik zou ook graag meedoen om te testen.
    Beginner
    Borstomtrek 120cm maat 50
    Penny.Pellens@Gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  101. hoi, ik wil ook wel graag testen, thuis indien dat kan, we wonen wat te ver..
    ik ben al redelijk gevorderd,
    borstomtrek is 92, ik draag meestal m38 of 40
    saskia.van.beneden@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik geef me heel graag op als tester! Thuis, beginner (2 jaar ervaring), M38 volgens boek 200 jurken, elien_labis@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik wil heel graag mee testen! Ik ben een beginner, dus wel spannend! Volgens 200 jurken heb ik maatje 36/38. Ik test het liefst thuis, ik naai niet zo snel ;) Charlotte.lannoye@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Fan van je eerste boek, dus ik stel me graag kandidaat! Heb een maatje 44 en Kortrijk lukt me perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ja. Toppie! Er hangt al één van 200 jurken in mijn kast maar er is nog plaats over! Bw:92 - taille: 71 heup:92
    Een testers dag... lijkt spannend. Dit deed ik nog nooit. Kortrijk is helemaal niet ver voor míj :)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Proficiat met je 2de boek! Ik wil ook graag meedoen. Ik kan 20 augustus naar Kortrijk komen. Mijn borstomtrek is 102cm. Ik ben geen beginner meer, maar ook nog geen gevorderde, ik ben al 8 jaar bezig. Ik ben ondertussen ook gestart met de naaicursus van NTI. Mijn email adres is nirphania_bomon@msn.com
    In ieder geval veel succes met je 2de boek nog!
    Vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Super! Wil ik zeker aan meedoen!
    Borstomtrek is 86 (dus ergens maatje 38).
    Ik ben een beginnende naaister, dus nog niet zoveel ervaring (maar groeiende!)

    Zou het gemakkelijkst zijn om dit thuis te kunnen uitvoeren..
    Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Proficiat met je 2de boek! Ik wil ook graag meedoen. Ik kan 20 augustus naar Kortrijk komen. Mijn borstomtrek is 102cm. Ik ben geen beginner meer, maar ook nog geen gevorderde, ik ben al 8 jaar bezig. Ik ben ondertussen ook gestart met de naaicursus van NTI. Mijn email adres is nirphania_bomon@msn.com
    In ieder geval veel succes met je 2de boek nog!
    Vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Proficiat met je 2de boek. Jammer genoeg moet ik werken op 20/08 maar kan wel van thuis uit testen. Ik heb middelbaar snit en naad gedaan na school heel wat jaren niets meer gedaan maar sinds een paar jaar is naaien mijn ontspanning/passie geworden. Af en toe moet mijn huishouden eronder lijden �� Dus denk niet dat ik me een beginner kan noemen. Mijn BO is 96cm en email sigridbaart@hotmail.com
    Veel succes
    Grtjs Sigrid Baart

    BeantwoordenVerwijderen
  110. super leuk!
    Ik zou ook heel graag willen testen mar dan de thuisoptie ;)
    mijn maat is 88cm en mij neamiladres; xcocolienx@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik geef me graag op om te testen, thuis. Borstomtrek 102 cm, maat 42. Ik ben noch een autodidactische gevorderde (nooit les gevolgd, maar toch al aardig wat genaaid). Een overzicht van wat ik reeds maakte, vind je hier: https://www.pinterest.com/NaaisEls/made-by-me/

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik wil graag komen testen in Kortrijk. Borstomtrek is 112 cm. Ik ben een ietwat gevorderde hobbynaaister.
    dorine.figoureux@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Graag zou ik willen meewerken aan uw boek, maar dan thuis wegens te ver. Ik heb 3 jaar kleding gevolgd en vorig jaar mijn diploma lingerie en corsettenmaker (patroontekenen) behaald. mijn maat is 92cm. Crealine2807@gmail.com dit is mijn blog, lingeriecrealine.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wil thuis testen, mijn borstomtrek is 104 cm. Ben een gevorderde naaister. Mijn e-mailadres is : jufann1steleerjaar @gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. graag zou ik dit thuis uittesten, ik heb borstomtrek 96, draag kledij maat 36/38. Ben een beginnend naaister vol passie voor het naaien!! mijn e-mailadres is lien_houttekier@hotmail.com...

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Veerle Timmerman1 augustus 2016 om 21:11

    Hallo, ik zou graag thuis testen. Ik ben geen beginnen maar ook nog niet gevorderd (ga nu naar mijn 3de jaar naaien in avondschool). Mijn borstomtrek is 78 cm. Mijn e-mail: veerletimmerman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik wil het heel graag thuis proberen. Intussen is het 8ste kleedje uit 200 jurken hier in de maak. �� Ik heb maat 44 uit het boek. Ik naai zo'n 25 jaar en ben autodidact.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ik wil het heel graag thuis proberen. Intussen is het 8ste kleedje uit 200 jurken hier in de maak. �� Ik heb maat 44 uit het boek. Ik naai zo'n 25 jaar en ben autodidact.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik las onlangs dat je 2e boek op komst was en was al stiekem aan het aftellen om het boek te kunnen kopen...
    Een patroon kunnen testen zou nog fijner zijn!
    Ik ben eerder een ervaren beginner (2 jaar avondschool), heb een borstomtrek van 84/85 cm en zou liefst thuis testen. (Maar kan ook aanwezig zijn in Kortrijk op 20/08).

    Mijn e-mailadres is: Evelien.anne@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  120. oh wauw! Super dat er een opvolger van 200 jurken in de maak is! Ik zou heel echt supergraag voor je willen thuis-testen. Wie wil er nu niet het perfect-passende-bovenstuk kunnen creëren? Ik heb een 4 jaar naaiervaring (enkele foto's kan je zien op instagram @noortjesnels). Mijn borstomtrek is 112 cm. Mailen mag naar noorkie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Proficiat met je tweede boek! Ik heb al veel complimentjes gekregen met een jurk uit je eerste boek �� zo fier als een gieter! Ik zou graag mee testen maar kan helaas enkel van thuis uit. Ik ben een beginnend naaister en heb 118 cm borstomtrek, maat 50 uit je eerste boek. Mijn emailadres is bizzib82@gmail.com. Dit zou zo superleuk zijn en kan ik zo van mn bucketlist schrappen dan ��.
    groetjes,Gita Lambeens

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Oh, waw, proficiat! Ik wil heel graag mee testen, maar wel van thuis uit (borstomtrek 99 cm). Mijn naai-ervaring is gemiddeld. Je kan me bereiken via elsbrouwers[at]gmail[dot]com.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Super! Proficiat alvast! Lijkt me leuk om voor je te testen. Ik zie het zeker zitten om thuis iets te maken. BO = 116cm
    De boek launch wil ik zeker niet missen!
    So Popo Sew - mariepaule.gyselen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik wil ook wel testen thuis borstomtrek is 95 maar taille 73 ( ik geef nog twee keer per dag borstvoeding) ik heb redelijk wat naaiervaring en kan mij zeker gevorderde noemen mijn mail adres is sjoeterke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Wauw, wat lijkt mij dit leuk. Ik naai het liefste thuis omdat ik te ver weg woon om erheen te kunnen. Ik ben een beginner en wil graag een patroon van U testen. Mijn borstomtrek is `87 cm` Ik ben erg benieuwd naar U nieuwe boek en patronen. mijn e-mail adres is anouschattack(at)gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  126. oooo proficiat met je 2é boek .ik wil graag mee doen om te testen ,ik kan er bij zijn op 20/8 ..mijn b o 83cm .heb al 30 jaar naai ervaring ...
    kijk er al naar uit om mee te doen ...(verlof )mijn e-mail adres is vandriesschenadine@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  127. het 200 jurken boek werd hier al 2 maal bovengehaald en al zeg ik het zelf, telkens met succes en veel complementjes! ik heb nog nooit getest, maar voor alles een eerste keer hé! ik denk dat ik eerder naar gevorderde begin neigen. En ik ben al tijden op zoek naar het bloesje, shirtje, ... dat mij goed staat. ik heb de jurken gemaakt in maat 40, borstomtrek is 92cm, mijn grootste pijnpunt zijn mijn zware bovenarmen zodat bloesjes uit de winkel meestal niet goed passen... Sowieso, tester of niet, dat boek wordt het mijne denk ik!! Kortrijk is niet zo ver af, dus ik kom graag tot daar! groetjes Nele (nele.debaenst@skynet.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Oh, wat ben ik benieuwd naar dit boek, want ik heb met kleine borsten, brede heupen en een taille die in een grotere maat dan borsten en heupen valt, heeeeel veel moeite om een mooi zittend bovenpatroon te vinden. Testen gaat jammer genoeg niet lukken want wij zijn dan op vakantie. Maar ik kijk met argusogen uit naar de komst van het boek!! Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Daar ben ik zeer graag bij aanwezig! Datum past en BO = 95 cm. De garderobe hier kan zeker nog een uitbreiding in mooi passende tops en bloesjes gebruiken.
    Stadium neigt eerder naar gevorderd, maar vind het beetje over-the-top om mezelf onder die categorie te plaatsen. Je kan zien wat ik recent zoal maakte op https://mamcblogger.wordpress.com
    mailadres: mamcblogger@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Hoi Evelien,

    Ik help je graag als tester thuisIk ben een gemiddeld naaister, maar heb al vaker patronen getest (zie mijn blog op FB Pippi Creations). Borstomvang is 105cm, maar op dieet. 😉 Mjn email is amhverkuyl@hotmail.com

    Groet! Anne Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Leuk zeg!! ik kan niet komen (woon dezer dagen aan de andere kant van de oceaan, dat is een beetje te ver...) maar wil wel graag thuis testen als dat kan! Ik heb borstomtrek van ongeveer 84cm. Ik ben nogal smal aan de schouders en bovenlichaam, maar verbreed rond de taille en zeker ook naar de heupen toe. Bovenmaat is meestal 36 of 38. ik ben geen beginner, maar ook zeker geen gevorderde denk ik. Vooral technisch heb ik nog veel te leren :-) op m'n blog vind je wat maaksels en foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Ik testag thuis heb namelijk een huwelijk 20/8. Ik heb al enkele jaren ervaring in kinderkleding sins deze zomer begonnen aan kleding voor volwassenen. Mijn borst omtrek is 112 de maar de maat ik vermoed 48, had maat 52bij de jurken maar ben op korte tijd veel af gevallen.
    Met andere woorden ik zou vereerd zijn een patroon te mogen testen! I kan mij mailen op rimpeltje69@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Super om te horen dat er een 'vervolg' komt op 200 jurken. ik naai reeds 4 jaar en volg avondles. Ik sta te popelen om de nieuwe patronen te testen. Jammergenoeg lukt Kortrijk me niet want lijkt super (dus van thuis uit). mijn borstomtrek is 92 cm. als ik een verkorene ben,hoor ik het graag via janinahoste@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Hey super initiatief !!
    Ik kan me vrijmaken op 20 augustus en kom graag eens naar Kortrijk!!
    Ik zit ergens tussen beginner en gevorderde denk ik. Je kan mijn creaties zien op lokakid.blogspot.be. Ik heb een A model met maten 91 - 79 - 104. Niet altijd eenvoudig om een mooi passende top te vinden in de winkel dus.
    gr
    Jelle
    jellevdl@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat een leuk initiatief. Het lukt mij niet om naar Kortrijk te komen maar wil graag thuis patronen testen. Ik heb jaren voor de Bizzkids en Fimi genaaid. In mijn garderobe passen nog wel een paar mooie blouses en topjes. Mijn borstomvang is 95 cm.
    Groetjes Mellanie mellanieolthof@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Ik geef me graag op als tester - thuis - gevorderd - borstomtrek 97cm - josianelibbrecht@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Woehoew. Leuk. Ik wil ook graag eens tester zijn. Mag in kortrijk. Borstomtrek 97cm. Ik hang ergens tussen beginner en gevorderd alst op kledij aankomt. :)
    Isabelle.catrysse@telenet.be
    Lieve groetjes, Isabelle

    www.sistersmade.be

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Ik wil zeker graag tester zijn van thuis. Borstontsteking 98 cm. E-mail:liesbethallais@hotmail.com. Niveau: beginner.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Ik wil ook graag testen! Liefst thuis. Ik beschouw mezelf als een gevorderde beginner. Mijn borstomtrek: 95 cm. Mijn blog/website: www.henricornelia.com - email: elke@henricornelia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ik doe graag mee, ik ben een gevorderde beginner en heb een een borstomvang van 90 cm. Echter door veel te zwemmen heb ik een wat bredere schouderpartij, waardoor ik immer maat 40 moet aanschaffen. Dus zou ik gaarne testen of jullie patroon mij past.
    mijn mailadres: xarnelo@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  141. PS... graag thuis : dit is regio Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  142. holapola, ik wil ook graag thuis testen voor mijn zus en mij!
    maten zus: borst 131cm en heup 131cm, confectie maat 50-52
    maten mij: borst 102cm en heup 102cm, confectie maat 40-42
    zoals zovelen ben ik bescheiden en noem mijzelf ook een gevorderde beginner ;) mail adres is botee@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ik wil ook graag testen. Ik ben van Kortrijk dus zowel op locatie als thuis testen is geen probleem. Ik heb BO 100, maat 44 in het boek maar met een FBA. Het zou heel leuk zijn om leuke blousejes te hebben die mooi passen voor een grote boezem maar smalle rug. Ik ben een gevorderde naaister. tine.bossuyt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ik wil heel graag deelnemen aan de testdag in Kortrijk.
    Borstomtrek 99cm.
    Niveau: laat ons zeggen semi-gevorderd ;-) (ik naai nu ongeveer 4 jaar, waarvan 2 jaar les gevolgd bij cvo en al 3,5 jaar lid van de naaimadammen van Beselare.)
    mail: declercklien@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Ja, echt heel graag wil ik hier aan meewerken. Misschien zitten wij 20 augustus aan zee, dan kom ik heel graag naar Kortijk. Zitten we toch niet aan zee is het voor mij wat ver om tot daar te komen. Dus thuis of kortrijk is nog niet zeker :-). Ik ben ondertussen gevorderd :-), heb een bortsomtrek van 92 cm en je kan me bereiken op roosenboele@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ik wil graag van thuis uit deelnemen, borstomtrek 110cm
    niveau : nooit les gehad, maar wel al veel verschillende dingen gemaakt sinds naaien mijn hobby is :-) dus beginner zou ook niet direct zeggen, eerder tussenin :-)
    linseyweyen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Waaauw, net iets waar ik al lang naar op zoek ben, laat dat boek maar komen!!
    Ik test dan ook heel graag, van de kleedjes heb ik maatje 40, en ik geef een beetje toe op de heupen, die zijn iets breder.
    ik ben beginner nog gevorderde, ergens tussenin ;-)
    Graag test ik van thuis uit, de locatie is met iets te ver.

    Groeten
    Joke (joke.verrijckt2@telenet.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Ik zou graag thuis testen aangezien ik op 20 augustus al iets gepland heb. Heb snit en naad gestudeerd, hou me veel bezig met naaien en borduren met de machine, zou me dus wel gevorderd durven noemen. BO: 124, TO: 107, HO: 132, E-mail: ritadebeelde@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Fijn initiatief. Ik zou wel graag testen, THUIS - gezien de afstand.
    Mijn borstomtrek is 79 cm (maat 34) en ik ben 1,72 m lang.
    Ik ben vrij ervaren naaister.
    contactgegevens: annick@leroynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Wij zijn 3 madammen van de blog Kudradoamikojn. Wij zouden heel graag thuis willen testen.
    Wij zijn ervaren naaisters...
    Borstomtrek Evi 83 / Lynn 93 / Kim 85
    kudrado.amikojn@outlook.com

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Hallo Evelien,

    Ik heb interesse om thuis een patroon voor jou nieuwe boek uit te testen. Ik heb een borstomtrek van 83 cm (maatje 34/36)en volg al enkele jaren avondlessen bij CVO.
    Mijn e-mailadres is feliendemoor@hotmail.com

    Groetjes,
    Felien De Moor

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Hoi Evelien

    Als het net zo geweldig boek word als de 200 jurken geweldig vooruitzicht
    Ben niet echt gevorderd maar naai al we een paar jaar
    Wil graag thuis patroon met borstomvang van 105 cm
    Alvast bedankt.Ingrid
    I.kersseboom@schaersvoorde.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Ik wil me ook graag kandidaat stellen. Mijn borstomtrek ik 92, ik zou me tussen ervaren en beginner willen plaatsen. Ik kan gerust in Kortrijk komen naaien. Lijkt me een toffe namiddag! Mijn e-mailadres: annelies.balcaen@me.com

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Hallo, ik zou mij ook graag kandidaat willen stellen. Ondertussen ben ik wel al een gevorderde naaister. Mijn borstomtrek is +/- 120cm. Kortrijk is iets te ver, dus liever thuis. Mijn mailadres: lalalalalana@hotmail.com
    Groetjes, Lana

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ik wil ook wel een patroontje proberen. Ik zou dit graag thuis doen, Kortrijk is jammer genoeg te ver.
    Ik heb al wel een beetje ervaring, maar ben nog lang niet gevorderd.

    Groetjes,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei, maat vergeten... borstomtrek is ongeveer 90 cm
      en mijn mailadres: ceulemansheidi@yahoo.com

      Verwijderen
  156. Ik ben graag kandidaat voor optie 2 : Thuis naaien, mijn borstomtrek is 102cm (maat 42/44), ik durf mezelf niet goed 'gevorderd' te noemen, maar ik naai wel héél veel en maak al mijn kleren zelf.
    email : lisettetobback@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Lijkt me fijn om veel keuze aan bovenstukken te hebben!
    Ik stel me kandidaat, ik kan zowel in Kortrijk als thuis testen.
    Borstomtrek 98
    Beginner: ik naai reeds een goed jaar, vooral kledij voor de kids en af en toe voor mezelf.
    lilibethdeweerdt@hotmail.com

    Groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. ik wil ook wel heel graag testen van thuis uit bovenwijdte maat 108 maat 44/46
    ik naai al enkele jaren heb al heel wat ervaring heb naaien op school gevolgt maak heel veel kleding zelf voor gans het gezin en de kleinkinderen ben van sint niklaas emailadres is hildevandendaele@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Bloesjes, ik ben er helemaal weg van, zoals je op m'n laatste blogpost kan lezen (petiteboutdechou.blogspot.be). Ik zou het dan ook superfijn vinden om te mogen testen. Ik kan jammer genoeg wel niet aanwezig zijn op de testdag dus ik zal thuis aan de slag gaan. Mijn borstomtrek is 92cm. En nu maar duimen 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Ik ben precies niet de enige die graag wil testen :-). Ik geraak niet in Kortrijk, maar wil graag thuistester zijn. Ik beschouw mezelf als beginnend naaister. Heb borstomtrek 85 en maat 36 volgens de maattabel in je vorige boek. Email: nele.wolfs@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Hoi, ik heb véél zin om mee te doen :) een paar extra bloesjes in de kast kan nooit kwaad !
    Kortrijk is een beetje ver, maar ik wil thuis graag meewerken.
    ik heb als borstomtrek 80 cm en maat 34
    Wat spannend zo'n nieuw boek, ik kijk uit naar de launch !
    Confetine.blogspot.com
    tinelemal@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Je oproep is té verleidelijk om niet te reageren. Ik heb even overwogen om me op te geven voor Kortrijk, maar 1,5u enkel rijden met een baby van 3 weken is misschien niet ideaal.
    Dus... Ik zou graag THUIS testen. Borstomtrek momenteel is 92 cm (owv de borstvoeding). Maat 38 zou perfect moeten passen.
    E-mail = nathalie.eysackers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeten te vermelden... Naaiervaring = vrij gevorderd

      Verwijderen
  164. ik wil ook heel graag testen vanuit thuis!! Dat zou mijn eerste testproject zijn! Mijn borstomtrek is 88 cm, mijn mail is ankevangils@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Nele Van den Bosch3 augustus 2016 om 20:09

    Hallo Evelien! Ik ben fan van je boek "200 jurken", ik kijk dus al uit naar je nieuwe boek!
    En ook ik zou graag een patroon testen. Graag thuis want Kortrijk is wat ver.
    Mijn borstomtrek is 91cm, mijn e-mailadres: nelevandenbosch@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nele Van den Bosch3 augustus 2016 om 20:11

      Oei, ik ben vergeten te melden dat ik gevorderde ben...

      Verwijderen
  166. Hey ik wil ook graag meedoen. Borst omtrek 100 en ik wil graag thuis naaien. Heb vroeger heel veel spulletjes genaaid en ben onlangs herbegonnen. Mailadres ilse.vankeersbilck@scarlet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Jee, wat zijn er al veel reacties! Ook ik doe graag mee! Ik heb een borstomtrek van 88. Ik test ook graag thuis. Liesje_1122@hotmail.com

    Groetjes lisette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben redelijk gevorderd. Maar ik vind het ook leuk om een beginnerspatroon te testen ☺

      Verwijderen
  168. Ik wil ook graag testen:
    Thuis
    Beginner die haar plan kan trekken
    maat 40 volgens tabel in boek 200 jurken
    evelien_willemse@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Ik wil gerust een 'kleurrijke' versie komen testen in Kortrijk, maat 44.

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Ook ik wil als beginner graag testen, wel als thuistester.
    Borstomtrek is 106 email adres: gittpenen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Ik wil mij graag op geven om te testen.
    BO: 86 cm
    Graag THUIS testen
    Heb ook een blogje: http://yanem.blogspot.be/

    katja_bollen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Ik wil ook graag meedoen. Wel thuis want ik kan niet komen de 20e. Mijn borstomvang is 89,5 cm.
    Ik naai al jaren. Van kinderkleding tot gordijnen, maar de laatste jaren vooral turnpakjes. Als je wil zien wat ik maak kijk dan even op www.turnmode.nl of mijn facebookpagina 'turnpakjes en meer'.
    Mijn email: info@turnmode.nl

    BeantwoordenVerwijderen