Een vroege kerstpyjama..

by - 21:10

Ik wou eens een pyjama maken. Ik had een tof stofje gekocht in In Den Beer in Harelbeke, een gouden paspelleke in de Soldeur en ging aan de slag. Ik gebruikte het (gratis!) patroon van Shwin & Shwin en stak dit in elkaar. Het beleg (dat ik weliswaar te klein tekende) moet je er wel zelf bij verzinnen maar voor de rest een prima patroon. Dit ga ik nog gebruiken! Het beleg stak ik in het groen en naaide er met de hand een gouden (of wat er toch moet voor doorgaan) vier op.




















You May Also Like

5 reacties

  1. Hé, zo toevallig! Ik maakte met datzelfde stofje een rokje!
    http://eenvatvolvita.blogspot.be/2013/08/mijn-eerste-lijntje.html
    Zeer leuk idee, die kerstpyjama!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb erg getwijfeld om er groene paspel tussen te steken. Dat was ook vast heel mooi geweest.. Tof rokje!!

      Verwijderen
  2. Ik vind het heel geslaagd en je dochtertje is er blijkbaar heel blij mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt, E, zowel de dochter als de pyjama!

    BeantwoordenVerwijderen