PATROONTESTERS uitslag

by - 21:16

Beste dames,

jullie hebben massaal gereageerd op mijn vorig blogbericht. Ik kon mijn ogen niet geloven!

Na veel lezen (en glimlachen over jullie hartverwarmende reacties), maten uitzoeken en lotje trek door drie paar onschuldige kinderhandjes zou ik het fijn vinden indien volgende mensen konden helpen met testen:

Kortrijk 20 augustus:
Belinda Van Holsbeke
Candy Romeyns
Kleurrijke Bieke
Jo Chapeau
Isabelle Catrysse
Fien Debeurme
Saskia SSews
Dorine Figoureux
Tine Bossuyt
Made by number 9


Thuistesters:
Joke Bos
Anouk Beernaert
Lynn Lambrechts
Kudrado Amikojn
Saar Mertens
Mery Liebrechts
Sigrid Baart
Lien XcocolienX
Mama Se Sewing
Lize Ryckebosch
Rita Debeelde
Ellen Merckx
Saar Mertens
Hanne (naadjesendraadjes)
Evelyn Gheldof


Ik stuur het patroon eind volgende week op per post aan de thuistesters, de testers in Kortrijk zie ik graag volgende week zaterdag. Willen de thuistesters mij een mailtje sturen met hun adresgegevens indien ze dit nog niet vermeld hadden? Ik stuur ook nog een mailtje met een overzicht naar de Kortrijk-testers.

Heel erg bedankt voor zoveel reacties en lof over mijn vorig boek! Ik hoop dat de mensen die er niet bij zijn niet al te teleurgesteld zijn, maar ik hoop in de toekomst nog testers nodig te hebben dus zeker niet getreurd!

Wie interesse heeft in een leuke booklaunch, kom zeker af en toe eens kijken op de blog, ik post er, als alles wat meer vorm heeft, meer info over.

groetjes en nog eens erg bedankt aan iedereen die een reactie achter liet!

Evelien

You May Also Like

13 reacties

  1. Wooohoooo!!! Super blij.
    (Mail: isabelle(punt)catrysse(at)telenet(punt)be indien ik deze nog niet soor gaf)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig voor mij ,veel succes aan alle testers .Mocht er iemand afvallen , dan sta ik al te popelen om intespringen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verdorie dat had ik gemist :) succes met het testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan alle 'testers' : Héél véél succes !
    Ik kijk al uit naar de resultaten !
    We zijn met zijn allen toch benieuwd,... hoop ik... !?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, supertof. Adres is spoorwegstraat 6,3990 Wijchmaal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Omwille van deadlines, heb ik niet meegedaan! Maar ik wil graag aan een blogtour meedoen, moest je dat van plan zijn! Succes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes allemaal! Ben benieuwd naar alle resultaten :) :) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes allemaal! Ben benieuwd naar alle resultaten :) :) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. Evelien, kan het zijn dat ik nog geen mailtje kreeg ? Kwestie van alles op tijd bijeen te zoeken voor zaterdag ;-)
      Voor alle zekerheid : jochapeau@hotmail.be

      Verwijderen
  10. geweldig, adres is via mail doorgestuurd

    BeantwoordenVerwijderen