Naais to meet you! Wie doet mee aan de grootste naaidate ever?

by - 22:15


Ik heb een ideetje. Een groot idee. Wat als we nu eens gezamenlijk, op zondag 29 oktober tussen 14u en 17u, een grote naaidate zouden houden? Een beetje zoals komen eten, maar dan zonder camera's of puntentelling? Gewoon gezellig bij iemand uit je buurt thuis een namiddagje naaien, met mensen uit je buurt?

Ik heb zelf al een aantal naaiweekends georganiseerd, heb al twee testdagen met een groepje patroontesters mogen meemaken en telkens valt mij op hoe fijn het is om met een groepje mensen dezelfde hobby te delen. Ook al ken je elkaar niet, door die gemeenschappelijke hobby gaat dat vanzelf. Vandaar dat dit idee ontstond.

Lijkt je dit wel wat en zin om mee te doen? Je kan het deelnameformulier hier invullen of op de pagina "naais to meet you" op deze blog bovenaan klikken voor meer uitleg. Je kan je inschrijven als gastvrouw (indien je mensen bij jou thuis wel zou willen ontvangen) of gast (indien je wel eens bij iemand uit je buurt wil gaan naaien). Ik verzamel tegen 16 oktober iedereen zijn gegevens en speel dating bureau. Jullie krijgen dan op 20 oktober een mailtje met jouw gasten (of jouw gastvrouw) en de contactgegevens.

Schrijf je gauw in, hoe meer mensen er deelnemen hoe dichter in de buurt je kan gaan naaien!

Deel deze post op jouw Facebook pagina of instagram account en tag je vriendinnen, of wordt lid van de Facebook groep "naais to meet you"! Of blog er over! Dat zou allemaal superfijn zijn! Samen maken we er een groot feest van!

vele groetjes en hopelijk tot gauw!

Evelien

You May Also Like

21 reacties

  1. Het idee is zalig en toevallig heb ik dat weekend al een naaiweekend gepland ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof! Zo jammer dat ik dan niet kan, ik hou me al klaar voor een volgende editie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel tof initiatief, maar net dat weekend ben ik op naaiweekend. Dus wij doen mee met een hele hoop:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij zijn dan ook net op naaiweekend, dus doen ook gezamenlijk mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hier, ik ook op naaiweekend, dus zoals An al zei: wij naaien mee met een hele hoop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat tof! Maar ik ben op weekend met de hele familie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En kunnen ze naaien in jouw familie? :) Veel plezier, misschien een volgende keer?

      Verwijderen
  7. Zo tof, helaas ook op weekend met de familie en ik vrees dat de naaimachine thuis blijft...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk idee! Ik heb al twee(!!) lingerie naaiweekenden in november (zoooo gezellig om samen te naaien met andere creativelingen inderdaad), dus al veel buiten de deur. Even nadenken of ik hier ook bij aansluit. Super dat je dit doet in ieder geval en zal er zeker reclame voor maken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Maar toevallig organiseer ik zaterdag 28 oktober een naai/haakdag. Omdat ik zekf naailes geef mis ik het samen naaien met andere creatievelingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, meedoen dan he! Ik haak zelf ook erg graag. Maar naaien staat nog steeds op nummer 1 :)

      Verwijderen