patroontesters gezocht!

by - 22:04


Hoera! Het is weer zover! Misschien hadden enkelen onder jullie het al gezien maar boek 3 is in de maak! (dat verklaart al wat de radiostilte hier :) Momenteel wordt met veel enthousiasme gewerkt aan een boek over rokken en broeken. Maar dat kan niet zonder jullie hulp! Ik ben opnieuw op zoek naar 10 patroontesters, liefst zo uiteenlopend mogelijk qua ervaring en maat, om naar de testdag te komen in Kortrijk op zaterdag 1 juli, van 9u30 tot 17u. De vorige editie was alvast, dankzij de fijne testers, meer dan geslaagd te noemen :)

Wat mag je verwachten?
Een leuke dag met gelijkgestemden in Studio Stitch, het gezelligste naaiatelier uit Kortrijk en omstreken, waar we de ruimte, naaimachines, overlock en strijkijzers van Maaike mogen gebruiken. Je kan ook je eigen machine mee brengen. Ter plaatse kan indien gewenst ook stof en andere naaibenodigdheden aangekocht worden en sst, de koffie en taart is er overheerlijk ;)

We starten om 9u30 met het kiezen van je favoriete patroon (kan even duren, het is terug een stevige lijst :) waarna je het kan overnemen van de patroonbladen, knippen en naaien. De dag eindigt rond 17u.

Hoe kan je deelnemen?
Laat een reactie na, voor zondag 25 juni, onder dit bericht, met je naam, naaiervaring, maat (of heupomtrek) en of je liefst een broek of een rok zou testen. Je kan ook een mailtje sturen naar sewbidoo(at)gmail.com De lijst met deelnemers wordt de dag erna, maandag 26 juni, hier bekend gemaakt. We werken deze keer niet met thuistesters.

Buiten mijn eeuwige dank natuurlijk en vermelding in het boek kan je ook opnieuw je eigen exemplaar winnen van het boek, vers van de pers! (verwacht eind augustus)

Veel succes!

Evelien

You May Also Like

25 reacties

  1. waauw! proficiat zeg!!! Het wordt opnieuw een pareltje!!!!
    Chapeau met boek 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jammer ... Ik kan absoluut niet op 1 juli ... Maar ik weet zeker dat het weer een heel geslaagde testdag wordt ! Ik kijk nu nog meer uit naar je boek !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. An Neirynck - naai al een paar jaar kledingstukken voor mezelf, confectiemaat 40-42. Liefst een rok ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel enthousiast om te testen. Op zich wil ik wel beide testen, maar een broek zou meer een uitdaging zijn. Qua naaiervaring: rokjes - behoorlijk, broeken - iets minder. Mijn maat is 42.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou heel graag komen testen. Broek of rokmaat 42.
    Behoorlijk wat naaiervaring.
    Groetjes Lucrece Taelman

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, ik wil ook graag testen :-). Ik naai nu een 9 tal maanden. Zie mijn blog liefsvero.blogpost.be.
    mijn heupomtrek is 100 cm. Rok of broek maakt me niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, dat zie ik wel zitten. Als papa op de kindjes wil letten 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Naai al een tijdje voor de nichtjes en neefjes. Nu graag iets voor mezelf. Een broek zie ik wel zitten. Maat 38 lenden maat 40 voor de beenomtrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik naai al een jaar of vier nu, gemiddelde ervaring. Voor mezelf en voor mijn kinderen. Echter aan een broek voor mezelf waagde ik me nog nooit. Ik heb draagmaat 38-40.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik naai al een aantal jaren heb dus wel wat ervaring. Zou voor de broek gaan in maat 46

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou graag deelnemen en een broek testen. Ik naai al enkele jaren, maar nog weinig ervaring met damesbroeken. Mijn confectiemaat is 38-40,heupomtrek 100.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gudrun Van geenhoven15 juni 2017 om 07:42

    Ik zou ook graag komen testen. Ik heb maat 42-44 maar ben klein van formaat (1.60m), kleine beentjes waardoor broeken in de winkel altijd veel te lang zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je nieuwe boek! Ik zou het heerlijk vinden te mogen testen, en ook wat reclame te maken op de blog. Rok en broek maakt mij niet uit... al heb ik minder ervaring met broeken. Ik heb maatje 32 onderaan, afhankelijk van het merk, patroon...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik naai al enkele jaren, heb ool 1j avondschool gedaan voor dameskleding. Ik maak zowel kleding voor mezelf als accessoires en kleinigheden om bv mijn rolstoel te pimpen.
    Omdat ik meestal mijn eigen kleding maak en zelf mijn patronen teken heb ik geen flauw benul van mijn kledingmaat, maar il gok op 40.
    Het liefst zou ik dan een broek testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahaha, dat zou zo de stamp onder mijn derrière zijn om me eindelijk eens aan een broek voor mezelf te zetten! Maar helaas, dat lukt mij absoluut niet, ik blijf vanop de zijlijn supporteren voor een vlotte en goede testdag x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, boek 3 alweer! Ik stel me graag kandidaat om te testen (maat 48, ho 120cm). Zou een mooi verjaardagsgeschenkje voor mezelf zijn (5 juli ben ik jarig). Broek of rok maakt niet zoveel uit. Ben benieuwd! (SoPopoSew)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met je derde boek in de maak! Rokervaring check, broeken minder. Mijn heupomtrek is 104cm (tsju toch, 3 cm meer dan voor mijn laatste zwangerschap). maatje 38/40 dus. Ik naai sedert eind 2012, creaties te vinden onder spoetniksels (fb, blog en IG)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Moh, zo super! Ik ben recent verhuisd van Leuven (waar ik al een paar jaar in een naaigroepje zat, bij Ildadee) naar Kuurne (nog geen naaigroepje :-( ) en vind het super dat er steeds meer georganiseerd wordt in Kortrijk en omstreken, vooral als het naaien betreft! Ik heb een maatje 38 (heupomtrek een 100-tal cm, ik probeer er blissfully ignorant tegenover te blijven) en heb al wat naaiervaring (Telma-kleedjes, kleedjes in het algemeen, (hand)tassen, ...). Zou echt supertof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vorige keer moest ik spijtig genoeg werken dus deze keer waag ik graag mijn kans. Het liefst zou ik eens een shortje naaien,al is dat buiten mijn comfort zone. Trouwens proficiat met de derde telg! Grtjs Nele (gestikten draad)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Had er graag terug bij geweest maar dan zitten we al in de auto op weg naar onze vakantiebestemming! Grc

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben er graag bij. Mijn voorkeur gaat uit naar een broek. Mijn heupomtrek: 92cm. Confectiemaat 36.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hmmmm dat klinkt verleidelijk! Ik heb nog nooit een broek voor mezelf gemaakt, maar zou dat wel supergraag es doen! Ik naai een jaar of 3, 4 en heb dus wel al wat ervaring. Op mijn blog kan je altijd es gaan kijken. :)
    Confectiemaat 36 of 38, heupomtrek 95.
    Davina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alweer een nieuw boekenkind in de maak, dat gaat snel. Het afgelopen schooljaar was de naaitijd eerder beperkt waardoor het mij nog niet eens gelukt is een top te maken uit het vorige boek. Een broek naaide ik nog nooit voor mezelf, een rok uiteraard wel. Welk,van de twee het wordt maakt mijn niet zoveel uit. Met een heupomtrek van 93 cm pas ik meestal in maatje 36. Ik ben al enkele jaren aan de slag met de naaimachine. Alvast veel succes met het verdere verloop van je nieuwe boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Daar komt ie da, daar komt ie dan ... Ik hoor het al klinken in mijn hoofd! En zooooooveeeeeeeeel zin om te komen testen (wetende dat het vorige keer zo gezellig was). Alleen plan ik 'een verrassing' voor de oudste (als ze de volgende week een goede indruk geeft over haar studeren) ... en als dat zo is (dat goed studeren hé), dan kan ik er niet bij zin snif snif.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat zie ik helemaal zitten zo'n testdag. Een broek of rok maakt me niet uit. Maat 36. Ik heb al heel wat jaartjes naaiervaring op de teller staan.
    Groetjes
    Els Langedock

    BeantwoordenVerwijderen