uitslag patroontesters boek rokken en broeken

by - 09:38

Testdag! Spannend wat jullie er van zullen vinden, de testers zijn alvast enthousiast! Bedankt Maaike van #studiostitch en al mijn testers! @majellavdp @seija0312  @woohoobydavina @spoetniksels @mariepaule_gyselen


Beste dames,

ik ga er zo weinig mogelijk doekjes om winden (haha, gepaste naaiterm vind ik zelf :) maar hier is de lijst voor de patroontesters aanstaande zaterdag!

voor de broeken zie ik graag

  • Rita Eecklo
  • Kreatita
  • WooHoo


voor de rokken zie ik graag

  • Marie Paul Ghyselen
  • Majella
  • Lilly
  • Seija
  • Spoetniksels
  • Lucrece
  • Gaelle


Wil iedereen mij een mailtje sturen zodat ik verdere uitleg kan verschaffen? Wie niet via de blog maar via mail deelnam hoeft niet meer te mailen.

Ik vind het echt jammer dat ik niet iedereen kon selecteren, het is altijd fijn nieuwe naailustigen te leren kennen uit de buurt. Mocht je interesse hebben om in de toekomst nog te testen, stuur mij gerust een mailtje, ik zou graag een lijstje aanleggen om in de toekomst wat vaker te testen. 

bedankt voor jullie deelname en enthousiaste reacties!

groetjes

Evelien

You May Also Like

8 reacties

  1. Veel plezier aan alle dames! Ik was er heel graag bij geweest... Maar een tripje Parijs met de dochter is ook niet mis hé
    😃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Ook ik kijk er naar uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd! Succes zaterdag! (Weer geen vrije zaterdag voor mij, anders had ik heel graag m'n kans gewaagd om mee te testen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie!! Ik kijk ernaar uit en stuurde je alvast een mailtje.

    Metimebyseija@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen