Feliz rocks! Stik Belgique #2

by - 19:04

Ik heb al een hoop Felizjes genaaid en geknipt en ben super blij met dit patroon. Een makkelijk en toch veelzijdig patroon voor meisjes, met een leuke toets door de afgeronde verhoogde taillelijn. Perfect voor Stik Belgique! Mijn dochter ging wat graag uit de bol voor de foto's, we hebben ons geamuseerd :)



Ik naaide de versie met de korte mouw en plooitjes. De stof is opnieuw een couponnetje van het stoffencircus, opnieuw niet genoeg voor een jurk. Maar een bloesje is ook wel tof. Het is een heel zacht tetra stofje met zwarte sportschoentjes op. Ik vroeg me al af waarom ik niet wat meer met biais afwerk aan de hals. Ah ja, nu weet ik het weer, dat blijft niet plat liggen. Maar eigenlijk vond ik het achteraf gezien toch wel tof, precies een opstaand kraagje. Dus heb ik het zo gelaten. Een schoonheidsfoutje?



De rug werkte ik af met een kanten rits van de Veritas. Stoer en toch vrouwelijk.


Ik naaide er ook een passend rimpelrokje bij in zwarte tule. Met een zilveren elastiek, alles van de veritas.


Stairway to heaven <3 (mijn naaikamer :)

stof: stoffencircus
fournituren: veritas

You May Also Like

2 reacties

  1. Echt heel toffe outfit, stoer en girly! Voor deze leeftijd vind ik hoog getailleerde topjes toch echt beter dan kleedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! Stoer en sierlijk tegelijk. Helemaal in voor grote meisjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen