stik belgique in de wolken

by - 22:18

Toen ik Marjolein haar blogpost zag verschijnen over stik belgique was ik meteen laaiend enthousiast. Nu boek 3 ingediend is ben ik weer vollen bak aan het naaien geslagen, beetje voor mezelf, beetje voor de kinders (véél voor de kinders). En misschien toeval maar allemaal belgische ontwerpen! Feliz ligt hier in een stapeltje geknipt en de rest komt haast allemaal uit de LMV. Yey, ideaal dus!


Ik kocht op het stoffencircus een coupon deze wolkjesstof (eigenlijk drie, eentje in het oudroze, oker en deze blauwe). Ik wou er eerst een Feliz uit maken maar zoals dat gaat met coupons had ik te weinig stof voor een jurk. Het werd dus een Tiny dress (ik zei het al he, ik ben nogal fan :)


Maar om toch eens iets anders er aan toe te voegen werd er een plooitje toegevoegd aan het lijfje dat ik liet doorlopen in de rok. Ik had na het knippen van het lijfje enkel nog genoeg stof voor een rechte rok. Ik rimpel niet graag, wou genoeg ruimte voor de beentjes en er werd dus gevouwen.


Het jasje komt uit Stof voor durf het zelvers 2 en is eigenlijk het jasje van haar communie. Binnenkort is het feestje voor boek nummer 3, ik kijk daar echt zo naar uit!



We trokken naar het park van Zonnebeke. Modellenwerk is nogal zwaar dus moet er natuurlijk tijdig gerust worden.


Ik ben superblij met dit leuke initiatief! Ik ben echt zo trots op al ons naaiend volk! Niet alleen de keigoeie ontwerpers maar ook de prachtige stoffen, uitvoeringen en combinaties. 

Er doet een hoop leuke bloggers mee aan Flaflinko haar blogtour, ga zeker eens kijken!

You May Also Like

3 reacties