een zomerkleedje voor Jutta

by - 10:59

Dit weekend was het Jutta's babyborrel. Intussen is de baby al weer wat minder boorling, een gezond en rustig kindje. En voor dat schoon kind werd een kleedje gemaakt. De stof en knopen komen van de Soldeur, het patroon uit de knippie (nr 3 van 2012, modelletje 10). Op de voorkant van het labeltje de naam, op de achterkant de maat. De strikjes zijn voor de sier (geloof het of niet, het moeilijkste deel van het kleed, vooral om het beginpuntje te laten "pakken" door mijn machine, maar voor de rest een leuk patroon om te maken!).
Met haar donkere haartjes zal dit vast prima passen! Pa en ma waren alvast content, doel bereikt dus ;)








You May Also Like

6 reacties

  1. Wat een leuk kleedje! En goed idee, dat labeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo mooi ....laat je dat patroontje weten .... ik smelt al en ze heeft het nog niet eens aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig, dat labeltje! Echt heel leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb altijd de neiging om op de like button te klikken bij iedere opmerking van jullie die ik lees.. Facebook misvorming? Maar ik like ze allemaal heel veel! Bedankt voor de fijne reacties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoveel prachtige stofjes op de markt, maar die effen jurkjes vind ik nog steeds de max! Heel mooie jurk

    BeantwoordenVerwijderen